مربی تیم فوتبال استقلال با دشوار خواندن بازی برابر تیم‌های پایین جدولی گفت : به نظر من در چنین شرایطی بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر از رویارویی با تیم های بالای جدولی است. فجر به دنبال یک امتیاز خارج از خانه بود و این کار ما را سخت کرده بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، مجید صالح پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر فجر در هفته هجدهم لیگ برتر همچنین در خصوص استقبال کم تماشاگران از بازی دو تیم گفت: بازی ما در روز اول هفته برگزار می‌شود و هوا هم سرد شده است البته هر چقدر بهتر بازی کنیم هواداران به ورزشگاه خواهند آمد. خود بچه‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند که کیفیت بهتری را ارائه کنند.
 
این مربی درباره ادعای کی‌روش در خصوص عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: باید در این زمینه کارشناسی شود چرا که هم باشگاه‌ها و تیم ملی حق دارند نباید در این مورد احساسی صحبت کرد و بهتر است باشگاه‌ها بنشینند و بهترین تصمیم را بگیرند.
 
تیم‌های فوتبال استقلال و فجرسپاسی شیراز در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال عصر روز شنبه در  ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با حساب یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت خاتمه یافت.
/2759/